woensdag 26 juni 2013

HEMA lippenstift, mijn favorieten

2 opmerkingen:
 


Ik ben een lippenstift meisje. Het is officieel, en ik bedacht me dat het wel leuk zou zijn om jullie, aangezien ik een verslaving heb aan HEMA lippenstift, mijn favorieten lippenstiften te laten zien! Maar wat zíjn mijn favorieten? Klik snel op lees meer!


Mijn allergrootste favoriet: HEMA Moiusturising lipstick in nr. 10. Een heel mooi, zacht roze tintje, geschikt voor iedere dag!


Een mooie, wat donkerdere kleur (HEMA Lipstick, nr. 77). Zowel voor overdag als voor feestjes geschikt. Deze lipstick is goed op te bouwen in kleur, door meerdere laagjes aan te brengen.


Een mooie, donker rood/paarse kleur (HEMA Moisturising lipstick in nr. 06). Goed geschikt om te dragen voor feestjes, maar deze lipstick kan ook erg mooi zijn met kleurrijke ooglooks.


Deze koraal achtige lipstick met subtiele glittertjes (HEMA moisturising lipstick in nr. 22) is een minder grote stap om te dragen dan een felrode lippenstift, maar toch geeft deze wel hetzelfde effect.
Alle lippensticks zijn €2,99.
Wat is jouw favoriete HEMA-lipstick?
Liefs!

2 opmerkingen:

  1. De kleuren zijn mooi! Ik heb eentje gehad, ik weet niet meer in welke kleur maar om eerlijk te zijn beviel hij me totaaaaal niet. Hij was voor mij veel te dun, en ging tussen lijntjes zitten enzo. Maar goed dat hij voor jou werkt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh wat een leuke lipstickjes ik ben ook een lipstick meisje en aangezien dat ik graag alle soorte uitprobeer ga ik asap naar de Hema btw leuk artikel! X
    girlswithadream.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff