donderdag 20 juni 2013

TAG: Mijn alfabet

1 opmerking:
 

Deze tag ben ik al meerdere keren tegengekomen, en ik vind hem nog steeds heel erg tof! Bij elke letter van het alfabet is een soort 'vraag' die ik ga beantwoorden. Deels omdat ik graag wil dat jullie me beter leren kennen, deels omdat ik het gewoon leuk vind om dit soort dingen te doen.



Wat voor tag zouden jullie hierna graag willen zien? :)
Age: Op dit moment 16, maar over minder dan twee maanden alweer zeventien (22-07 niet vergeten! Haha).
Best friend: Om eerlijk te zijn heb ik geen beste vriendin. Saai, maar waar. Ik heb een heleboel goede vriendinnen die ik echt nevernooit meer kwijt wil raken, maar echt een beste vriendin heb ik niet.
Chore you hate: Mijn kamer opruimen, absoluut. Wat heb ik daar toch een ongelooflijke hekel aan. En dan heb ik het nog niet eens over mijn kast, die nu als opslagplaats functioneert voor kleren die ik niet meer pas (Alles wat ik wel draag ligt door mijn kamer verspreid). Misschien toch maar eens gaan opruimen.. Of niet haha.
Dreamhouse: Een villa in Italië. Een grachtenpand in hartje Amsterdam. Een penthouse in New York City. Een boerderij in Zuid-Engeland. Een kasteel in Frankrijk. Ik denk dat ik later 8 huizen ga hebben (haha, als ik het geld had dan!). Voorlopig houd ik het algemeen: Als ik me er maar thuis voel en het groot genoeg is om lekker buiten te zitten, af en toe wat vrienden uit te nodigen en gewoon lekker mijn ding te doen.
Essential start of your day: Mijn telefoon checken, mijn gezicht schoonmaken en vooral mijn dagcrème. Zonder mijn dagcrème voelt m'n dag niet compleet, hoe belachelijk het ook is. Ah wat erg, wat erg.
Favourite color: Roze, roze, roze. Ook is mintgroen tegenwoordig favoriet, maar de allermooistebestelievelingskleur is toch roze!

Gold or silver: Zilver. Goud staat mij absoluut niet en vind ik ook stiekem niet zo mooi (haha).
Height: 1.69,3!
Instruments I play: Piano en gitaar! Ik zou heel graag nog een keertje viool willen leren spelen, maar dat komt nog wel denk ik :)
Job Title (most recent): Serveerster bij Bagels&Beans haha.
Kids: Als ik ouder ben, en klaar voor kinderen, zou ik het leuk vinden om 3 kinderen te krijgen want 3 is een mooi getal haha.
Life is incomplete without: Muziek, blijheid, fashion, beauty, mijn vriendinnetjes, slapen en mijn vriend!
Music that you always listen to: Imagine Dragons, Merle & Carlijn, Taylor Swift
Nickname: Anne, ann, annie, etc
Overnight hospital stays: 1x, omdat ik een darmonderzoek had en ik gespoeltdmoest worden (vies verhaal, bespaar ik jullie) en om half 8 de OK al inging. Toen hebben ze me daar laten slapen.
Phobias or fears: Spinnen, zowieso. Wat heb ik een hekel aan die beesten, gadver. Ook ben ik bang om mensen die ik liefheb te verliezen.
Quote from a movie: "The only thing to do, is jump over the moon" - RENT (RENT is mijn favoriete film. Als je hem nog niet hebt gezien, nu doen! Geweldig, geweldig, geweldig!)

Reason to smile: Zon, ijsjes, fruit, gezelligheid, feestjes, mijn vriendinnen, mijn vriendje, make-up, mijn telefoon opnieuw indelen, muziek, etc etc etc.
Siblings: Ik heb een zusje van 13 (Roos)
Time you wake up: Door de weeks gaat mijn wekker om 6.30 (ja, echt) en in het weekend wat later! Als ik moet werken om 9.30, en als ik vrij ben zet ik geen wekker dus dat verschilt van 9.00 tot 12.00 :)
Underwear: Underwear? Wat is de bedoeling dat ik hier invul? Haha. 
Very important date this year: 27 april. Toen was ik een jaar samen met mijn vriend!
Worst habit: Dat ik altijd alles uitstel, ik vrij lui ben en niet echt gemotiveerd met school bezig ben op momenten dat ik er wel gemotiveerd mee bezig zou moeten zijn. Zoals nu.
X-ray's you've had done: Nog nooit :)
Yummy food you make: Monchou-taart met chocolade. Nomnomnom.
Zoo animal: Olifanten! Al sinds mijn derde heb ik een olifanten knuffel haha. Ik houuu van die beesten!

Liefs!

1 opmerking:

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff