donderdag 5 september 2013

Update bucketlist

4 opmerkingen:
 
Vandaag ben ik voor het eerst naar school geweest. Leuk, zul je denken, maar dat betekend dat de zomervakantie nu echt voorbij is! Dit betekend twee dingen: Als eerste, ik zal nu om de dag een artikel plaatsen. Ik heb een heleboel te doen voor school, en wil dit jaar graag in een keer mijn diploma halen! Dan het tweede: mijn bucketlist! Ik zou nu alle doelen behaald moeten hebben. Kijk je mee?


  1. Zwemmen in de zee bij zonsondergang
  2. Picknicken met mijn vriendinnen
  3. Veel werken, en dus veel geld verdienen: Done! Ik heb de afgelopen weken echt belachelijk veel gewerkt! Ik ga een flink bedrag op m'n rekening krijgen de 12e haha. 
  4. Veel bloggen. Elke dag een artikel voor jullie blijven plaatsen!: so far, so good!
  5. Gezellige dingen doen met mijn vriend: En dit blijf ik natuurlijk doen! (:
  6. Bruin worden: Missie geslaagd!
  7. Een mac-foundation aanschaffen: Ik heb deze niet aangeschaft, maar gekregen van mijn vriendinnen toen ik in London was, ah! Voor mijn verjaardag. Goed cadeau!!
  8. 50 unieke bezoekers per dag krijgen (Ik zit nu op 20, helpen jullie mee me?:)) Deels gehaald! Ik zit op sommige dagen inderdaad op meer dan 50 unieke bezoekers per dag! Bedankt hiervoor!
  9. Gezellig op vakantie gaan met m'n vrienden: De eerste vakantie is voorbij, en binnenkort ga ik nog een weekje weg met andere vrienden!
  10. London? :D: Dit begon als een grapje (oh ja, kom laten we naar London gaan) maar dit hebben we doorgezet en we zijn er echt geweest! Yaay!
  11. Uitgebreid m'n verjaardag vieren, omdat ik dit jaar voor het eerst in lange tijd weer thuis ben
  12. Franse woordjes leren (Ja, echt. Ik zit volgend jaar in mijn examenjaar en volgens mijn lerares is mijn Frans ongelooflijk krakkemikkig en absoluut ver onder het niveau dat het zou moeten zijn. Woops.)
  13. Zonsopgang bekijken
  14. Naar de Primark!: In London gedaan, op Oxford Street!
  15. Iets bestellen bij MUA, na al het kwijlen vind ik dat het wel tijd wordt: Weliswaar niet besteld maar gekocht bij Boots. Ach, lijkt erop!
  16. Yoga doen. Ja echt! Ik hoor van veel mensen dat ze dat rustgevend vinden, dus laat ik daar maar eens aan beginnen dan haha. 
  17. Een brief schrijven naar iemand en hem ook daadwerkelijk op de post doen.
  18. Leuk cadeautje maken voor m'n vriend. Hee liefje. Je cadeautje komt eraan! Lezeressen, nog even geduld, mijn vriend leest dit namelijk ook haha!
  19. Mijn telefoon minder gebruiken: Awyeah, dit lukt al aardig! (:
  20. Genieten van het vrij zijn, dat natuurlijk als allerbelangrijkste: Ik geniet echt enorm van mijn vakantie!
Hoe was jullie vakantie?
Liefs!

4 opmerkingen:

  1. Jammer dat je het niet hebt gehaald, het lukt je dit jaar vast nog wel. Ik heb erg genoten van mijn vakantie. Het was wel weer even zwaar om deze week naar school te gaan! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi,

    Ik heb je genomineerd voor de liebster award, kijk op mijn blog voor alle vragen.

    Jaike http://despicablebooks.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk artikel! Leuk ook dat je de dingen doorstreept die je al hebt gedaan en daar een korte uitleg over geeft :)
    Ik volg je nu via Bloglovin.

    Liefs,
    Lisa
    www.the-perfect-things.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff