zondag 8 september 2013

Arganolie

7 opmerkingen:
 
(bron)

Een paar dagen terug kreeg ik van supernaturals.nl een flesje arganolie opgestuurd om een review over te schrijven. Ik heb lang nagedacht, maar uiteindelijk besloten dat het leuker was om jullie uit te leggen wat je met arganolie kan! Ik wist dit zelf namelijk niet. Kijk je mee?

Om te beginnen is het heel goed voor je nagelriemen. Olie in het algemeen, maar arganolie in het speciaal. Dit komt omdat arganolie minder vet is en sneller intrekt.
Het is te gebruiken als serum, zowel voor je haar als je gezicht. Voor je haar in de puntjes, en voor op je gezicht over je hele gezicht (Doe dit wel alleen als je een droge huid hebt en laat het goed intrekken.)
(bron)

Als masker is arganolie ook goed te gebruiken. Smeer het voor het slapen gaan in je haar/op je gezicht (in het geval van je haar, wikkel het in zilverfolie zodat het goed warm blijft) en was het de volgende dag eruit/eraf! Werk goed, en kan 1x in de maand al verschil geven!
Supernaturals.nl heeft ook arganolie met andere geuren, voor de mensen die arganolie niet fijn vinden ruiken. Zeker een aanrader! (klik!)
Waar gebruik jij arganolie voor?
Liefs!

7 opmerkingen:

  1. Ik ben echt zo benieuwd naar aganolie! Het blijkt echt een wondermiddel te zijn. Werkt de arganolie die jij hebt ontvangen goed? Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, deze arganolie is echt heel erg fijn! Trekt gewoon snel in en is onbewerkt (: Zeker een aanrader!

      Verwijderen
  2. Ik wil dat ook nog eens proberen inderdaad, hoor er zoveel mensen over!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb in Marokko pure arganolie gekocht, echt zo fijn spul! ik vind het vooral als haarmasker en als gezichtsreiniger super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik gebruik arganolie vooral voor mijn haar. Werkt echt super goed!

    Liefs,
    Kiki / Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik gebruik het niet moet ik eerlijk zeggen, maar wil het wel gaan proberen misschien bevalt het me wel ;)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk artikel! ik gebruik het nog niet, maar ik wil het wrl gaan proberen. heb gehoord dat je haar er sneller door groeit. Ik volg je nu op bloglovin, volg je me terug? :D
    www.mylifestyle-shii.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff