dinsdag 17 september 2013

Bags Jewels and More!

7 opmerkingen:
 
Hij is ondersteboven.. Ik krijg hem niet normaal, sorry!
Vandaag heb ik een leuk artikel voor jullie!  Toen ik uit school kwam vond ik een heel leuk pakketje van bagsjewelsmore.nl. De webshop is van Claire Kaal, een 20-jarige vrouw en de webshop bestaat pas sinds 1 september! Oh, en ik heb ook nog een kortingscode voor jullie! Kijken jullie mee?:)




Om te beginnen deze oorbellen. Wat zijn ze leuk :) 
Dan, deze drie ringen! Een turquoise, donkergroene en een oud-roze. Ben ik heel blij mee!
En als laatste deze ketting! De gele glitters die je in de ketting ziet, kunnen vervangen worden door de paasese en andersom. Leuk!

Ik ben heel blij met deze sieraden! Ze zijn erg tof en ook mijn stijl. Bags jewelste and more heeft ook een facebookpagina:  Like!
En natuurlijk heb ik voor jullie de kortingscode! Met de code anneauty krijgen jullie 15% korting. Ik zou zeggen, neem vooral een kijkje!
Welk sierraad vind jij het leukste?
Liefs!
P.S. Sorry voor de iPhone foto's! Vanaf volgende keer gewoon weer met spiegelreflex, maar die was leeg..

7 opmerkingen:

  1. Leuke spulletjes!

    Liefs, Tessa
    www.Tessa4Beauty.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke accessoires vooral de ringen!
    Ik zie ook dat je een nieuwe layout hebt hij is leuk!

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke sieraden!
    liefs, Mandy
    www.bellamandy.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg leuk, vooral die roosjes oorbellen!!

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff