dinsdag 3 september 2013

BellaNora.nl

7 opmerkingen:
 
Vandaag heb ik een toffe webshop voor jullie! Ik kwam via via op hun site, en ze verkopen hele leuke armbandjes. Ik heb ze toen gemaild, en ik heb een verrassing voor jullie! Kijk je mee?


BellaNora.nl is de webshop waar ik het over heb! Ze verkopen hele simpele armbandjes, en hebben ook een mix&match systeem. Bij dit systeem krijg je 3 armbandjes voor 9.95 of 12.95, en 4 voor 19.95. De armbandjes zien er heel leuk uit en de webshop is zeker een kijkje waard! Zelf heb ik dit (klik!) setje gekozen. 
Dan is het nu tijd voor de verrassing: Al mijn lezeressen krijgen met de code "anneauty" 10% korting op alle artikelen, dus ook op de sale! Deze code is geldig tot 15 september.
Wat vind jij van de armbandjes? Ga je zelf iets bestellen?
Liefs!



7 opmerkingen:

  1. Halo anne, nog bedankt voor je comment op mijn blog. Ik kom blijkbaar op het juiste moment op je blog haha geweldige actie! supercute deze armbandjes.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel! te eng maar ik heb precies hetzelfde artikel en setje uitgekozen!!
    Deze komt morgen om 9.00 online

    Ik volg je via BLOGLOVIN.
    Misschien tijd om naar mijn blog te kijken? Lijkt me leuk!

    xoxo
    http://myblogxoxo.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk zeg!
    Ik zou je even om hulp willen vragen voor mijn blog, ik zou het echt heel erg waarderen:
    http://fashtonishing.wordpress.com/2013/09/03/help-needed/

    Liefs,
    Eveline

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff