zondag 1 september 2013

De winnaar!

6 opmerkingen:
 
Ik ben terug! Ik heb een hele volle periode gehad, maar vanaf nu ga ik weer vol op bloggen. Om te beginnen, de winactie: Ik was dit natuurlijk niet vergeten, en heb gisteren met de fruitmachine een winnaar laten kiezen. Kijk je mee?
Gefeliciteerd Tessa van blognroller. De bril komt zo snel mogelijk naar je toe!
Voor de rest: Niet getreurd, want ik ben al bezig met het regelen van een nieuwe winactie. Stay tuned!
Hoe was jouw vakantie?
Liefs!

6 opmerkingen:

  1. Tessa gefeliciteerd.

    Ik hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad. Ben zelf ook terug en had een week nodig om bij te komen hihi :P
    Veel succes met het regelen van een nieuwe winactie.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff