donderdag 12 september 2013

My life #1

4 opmerkingen:
 

Een nieuwe rubriek, met weinig ideeën maar gewoon een lekkere uitlaatklep! Ik weet nog niet of ik dit wekelijks ga doen, maar in ieder geval vind ik het leuk om een persoonlijk tintje aan mijn blog te geven. Dat vind ik immers altijd het leukst om op andere blogs te lezen. Zie hier: My life #1. Kijk je mee?

Om te beginnen, school is weer begonnen yaay! Wat heb ik dat ongelooflijk erg niet gemist. Het was absoluut even wennen, maar misschien vind ik het stiekem toch wel een beetje leuk om terug te zijn.
Daarnaast, glutenvrij brood! Ik heb coeliakie (klik! (interesse in het doorzetten van deze rubriek? Let me know!) en ik heb heel lang problemen gehad met het vinden van lekker brood dat ik ook gewoon kon eten, en het is me gelukt! En het is zooooo lekker wauw! Als je intresse hebt kan ik je het adres van de bakker waar het vandaan komt wel even doorgeven (:
Dan, minder leuk nieuws. Ik heb mijn teen gebroken. Mijn kleine teen, om precies te zijn. Ik liep naar de gang, langs de eettafel en stootte mijn teen (heel zachtjes overigens) tegen een van de stoelen. Het deed al veel pijn, maar ik dacht dat dat wel weg zou trekken. Nou, niet dus.. Het werd steeds erger (de pijn dan, doh) en mama heeft me van school gehaald om gelijk door de rijden naar de huisarts. Deze heeft ons meteen doorverwezen naar een plek waar we rontgenfoto's konden laten maken. En ja hoor, gebroken. Ze konden er niks aan doen, dus nu zit ik lekker strak ingetaped en ga ik de hele avond op de bank hangen onder het mom van pijnlijke teen.
Hoe was jullie week?
Liefs!

4 opmerkingen:

  1. Haha ja dat vind ik ook altijd leuk om te lezen:D en beterschap!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha leuk stukje. Beterschap, hopen dat het snel minder wordt met de pijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n rubriek is inderdaad leuk om te lezen. Wat vervelend van je teen, beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff