zondag 22 september 2013

My life: Bedankt en help me!

6 opmerkingen:
 

Het is tijd voor een sentimenteel berichtje op deze zondagavond, een bedankje voor mijn volgers en gewoon weer lekker van me afschrijven. Wat gaat er in mijn hoofd om? Waar maak ik me zorgen over? Wat wil ik gaan doen met mijn blog?

Om te beginnen, mijn teen. Het gaat erg goed, kan gewoon weer lopen/rennen/huppelen en op mijn tenen lopen. Dansen gaat m voorlopig nog niet worden, maar ach dat komt vanzelf.
Met mijn blog loopt het daarentegen wat minder. Ik heb het ontzettend druk met school, dus ik heb eigenlijk geen tijd meer om elke dag een artikel van behoorlijke kwaliteit te posten. Ik heb daarom een nieuwe blog gemaakt: http://annepersoonlijk.blogspot.nl/. Hierop ga ik elke dag een artikel plaatsen over mijn leven, dat ik 10 minuutjes voor ik ga slapen typ op mijn telefoon. Ik zou het leuk vinden als jullie me daarop gaan volgen (: Tuurlijk, ik blijf hier wel posten, maar ik merk aan mezelf dat ik niet de tijd, rust en concentratie kan vinden om altijd goede artikelen te typen. Ik hoop dat jullie dit begrijpen!
Daarnaast wil ik jullie wel even 100% bedanken! Altijd krijg ik lieve reacties etc, en deze laten me wel beseffen dat ik echt niet moet stoppen met het bloggen! Anneauty blijft bestaan, maar wel wat minder frequent. http://annepersoonlijk.blogspot.nl/ daarentegen wordt mijn openbare dagboekje.
Liefs!

6 opmerkingen:

  1. Jammer, maar ik begrijp het volledig!
    Ik heb op dit ook een blog-dipje, maar ik denk dat je gewoon ook even wat rustig aan moet gaan doen :) Gewoon doen waar je je goed bij voelt! Je volgers zullen wel blijven, die gaan niet weg want ze vinden je blog leuk! (inclusief mezelf)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke blog heb je, mooie layout zeg! Niet opgeven met bloggen hoor ;)
    Je blog is uniek en jij ook! Ik vind 'm echt origineel!

    Liefs, Janneke
    www.jantasie.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. P.s. Ik heb ooit een artikeltje geschreven over bloggen en je tijd indelen, en snap het helemaal wat je zegt over het bloggen! Het kost soms zoveel tijd :) Misschien heb je er iets aan! xx http://www.jantasie.com/2013/09/je-blog-routine-verbeteren.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer, maar doe het rustig aan hoor:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke blog! Ik heb echt precies hetzelfde! Veel school, huiswerk enzo, maar weinig bloggen..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Succes met school! Jammer dat je minder gaat bloggen, maar school gaat echt even voor. Hier bij mij is hetzelfde probleem aanwezig :( xx

    BeantwoordenVerwijderen

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff